Livrare & Returnare

Tot ce trebuie sa stii legat de Livrare si Returnare produse. Mai jos ai toate detaliile necesare despre acestea iar in caz ca ai nevoie de detalii suplimentare nu ezita sa ne contactezi.

Prezentare generală a opțiunilor de livrare

Vă rugăm să țineți cont de faptul că Societatea de curierat rapid livrează coletele conținând produsele Comandate de către d-voastră între orele 09:00 și 16:00, de aceea vă rugăm să ne indicați o adresă de livrare unde puteți fi găsit în acest interval de timp! În cazul în care Clientul nu se află la adresa de livrare în momentul livrării, agentul de curierat rapid lasă o înștiințare la acea adresă. Pe înștiințare va apărea numărul coletului (numărul de AWB) și numărul de telefon al firmei de curierat. Clientul are la dispoziție 2 zile lucrătoare pentru a conveni cu Societatea de curierat rapid asupra unei alte zi pentru livrare. Dacă acest lucru nu se realizează, agentul de curierat rapid returnează coletul Societății. Dacă Clientul nu se află la adresa de livrare și agentul de curierat rapid nu poate lăsa nici o înștiințare, acesta va încerca livrarea și în următoarea zi de lucru. Dacă livrarea eșuează și a doua oară, Societatea de curierat rapid returnează coletul Societății. 

Societatea de curierat rapid își păstrează dreptul de a majora costul livrării pentru acele zone, localități ce cad în afara ariei sale de livrare, Clientul fiind informat cu privire la acest aspect la momentul confirmării comenzii de către Societate.
Societatea se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate produselor Comandate de către Clienți în momentul predării acestora către Client.   
Societatea va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la Client. Societatea va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul României. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului doar în momentul efectuării plății. 

Livrarea produselor către Client se va face în decurs de 1-3 zile lucrătoare de la data primirii comenzii prin e-mail de către Societate. Pentru produsele ce nu pot fi livrate în acest termen, se acordă un termen suplimentar pentru livrare stabilit de comun acord cu Clientul, care nu va depăși 30 de zile. În situația în care produsele nu pot fi livrate nici în cadrul acestui termen suplimentar, Clientul are dreptul la retragere, renunțând la produsele comandate de la Societate. In acest caz Societatea fiind exoneratăde la plata oricăror eventuale daune datorate Clientului.   

Societatea își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prevederile cu privire la metodele de livrare a produselor, respectiv cu privire la cuantumul taxelor de livrare, în mod unilateral, dar nu înainte de a anunța clienții cu privire la acest aspect, cu minim 2 zile înainte de intrarea în vigoare a oricărei modificări în acest sens.

Toate comenzile vor fi livrate prin SAMEDAY Curier, costul transportului fiind de 25 ron, indiferent de zona. Pentru comenzile cu valoare mai mare de 250 ron transportul este gratuit.

Curierat Sameday

Prin Sameday poți primi pachetele acasă, prin livrator, sau le poți ridica personal din Easybox. Pachetele care nu încap în locker-ul Easybox vor fi redirecționate către adresa clientului, care va fi informat de această schimbare.

Coletele așteaptă în compartimentele pentru colete Easybox după cum urmează:
• cele încărcate de duminică până joi - 36 de ore;
• cele încărcate vineri - 72 de ore;
• cele încărcate sâmbătă - 48 de ore.

Poți afla informații despre coletul tău direct pe site-ul https://sameday.ro, accesând secțiunea „Verifică AWB”. Introdu numărul de AWB în câmpul de căutare și afli statusul coletului tău.

Comenzile cu produse în valoare de peste 250 RON vor fi livrate GRATUIT!

NU ne asumam intarzierile cauzate de firma de curierat!

1. Comandați produsul și specificați metoda de livrare

2. Veți primi un mesaj de confirmare a comenzii

3. Așteptați să sosească comanda dvs

4. Ridicați-vă comanda de la curier

Informatii despre retur

Scopul nostru este sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati produse de la noi. Daca totusi, din anumite motive, nu sunteti multumit de produsele comandate, le puteti returna iar noi va vom returna contravaloarea acestora. Conform legislatiei, clientii pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, fara semne de uzura sau murdarie, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati și fara invocarea vreunui motiv, anuntand acest retur in prealabil, DOAR ÎN SCRIS, prin formularul de retur. In cererea de retur nu uitati sa mentionati numarul comenzii.

Taxele de retur sunt suportate in intregime de catre CUMPARATOR. După primirea coletului supus returului si constatarea îndeplinirii condițiilor de returnare, SC KING SHOP SRL va inapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii returului. Nu expediati coletul cu plata ramburs, acesta va fi refuzat fara nici un fel de notificare ulterioara. Produsele achizitionate in cadrul ofertelor de tipul 1+1 Gratis sau a PROMOTIILOR, se returnează ambele sau cate au fost comandate,daca se doreste returnarea contravalorii acestora. Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.

Va rugam sa tineti cont ca toate produsele returnate trebuie sa fie în stare perfecta, cu toate accesoriile si ambalajul original intact. Orice deteriorare sau folosire excesivă a produselor poate afecta eligibilitatea acestora pentru returnare.

Daca produsul este returnat intr-o stare în care nu mai poate fi vandut ca nou (ambalajul este parte integrata din produs iar orice deteriorare a lui va fi considerata deteriorare a produsului, accesorii lipsa, bunul este deteriorat, cutiile scrise cu diferite tipuri de culori sau cu aplicarea marker-ului direct pe suprafata acestora, cutiile transmise intr-o stare degradanta) ne rezervăm dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului în stadiul initial sau  la solicitarea cumparatorului, vom reexpedia produsul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre cumparator.

De asemenea, in cazul comenzilor, pentru care transportul a fost oferit gratuit din partea www.eking.ro si cu privire la care se solicita returul, ne rezervam dreptul de a retine din suma restituita taxele de livrare suportate cu ocazia livrarii comenzii, mentionam faptul ca aceste taxe includ atat costul livrarii initiale catre cumparator, precum si costul returului.

In cazul in care un produs este primit de catre client deteriorat sau gresit (greseala apartinand exclusiv SC KING SHOP SRL) atunci taxa de livrare va fi suportata de SC KING SHOP SRL.

  1. Completeaza formularul de retur online
  2. Pregateste coletul:
    Pregateste si asigura corespunzator coletul cu produsele pe care doresti sa le returnezi. Asigura-te ca ai sigilat bine coletul pentru ca acesta sa ajunga in siguranta la noi. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: cu etichetele atasate, fara urme de purtare sau spalare, fara pete sau urme de uzura, fara rupturi, in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile care le-au insotit.
  3. Preda coletul la curier:
    Curierul te va contacta telefonic pentru a ridica coletul. Pastreaza chitanta de confirmare a returului de la curier sau numarul AWB pana la clarificarea completa a returului.
  4. Verificarea coletului:
    Dupa primirea coletului, acesta urmeaza sa fie verificat in raport cu formularul de retur. Dupa efectuarea verificarilor necesare, vei primi o notificare din partea noastra pe adresa de e-mail folosita la plasarea comenzii.

Poti opta si pentru trimiterea coletului pe cheltuiala proprie. In acest caz trebuie sa iei legatura cu o firma de curierat sau un transportator.

Trimite coletul la adresa:
Destinatar: KING SHOP SRL
Adresa: Prelungirea Ferentari 171D, Sector 5, Bucuresti

Formular de retur

    Rambursarea banilor

    Vom restitui banii prin aceeasi modalitate folosita pentru plata comenzii, in aproximativ 3 zile lucratoare de la data la care KING SHOP SRL intra in posesia produsului returnat, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice din momentul in care KING SHOP SRL este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

    • Pentru comenzile platite cu cardul, vei primi banii in contul bancar din care s-a platit comanda.
    • Pentru comenzile platite ramburs, vei primi banii intr-un cont bancar ales de tine.

    Atentie! Costul returului, in valoare de 25 ron, va fi suportat de catre d-voastra, si va fi scazut din valoarea comenzii. Costurile initiale de transport (unde este cazul) va vor fi returnate.

    In cazul in care doriti sa schimbati produsul comandat, va rugam sa contactați echipa noastră de asistenta clienți sunând la numărul de telefon 0791.070.000 (luni-vineri intre orele 10:00 - 17:00) sau prin e-mail la adresa comenzi@eking.ro.

    Ce produse sunt eligibile pentru a fi returnate?

    Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: cu etichetele atasate, fara urme de folosinta, fara pete sau urme de uzura, fara rupturi sau lovituri, in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile care le-au insotit.

    Nu acceptam pentru retur:
    • Produsele deteriorate, avariate, lovite, produse cu urme de utilizare sau urme clare de uzura;
    • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de dentitie copii/igiena personala) pot fi returnate doar daca sunt sigilate;
    • Produse personalizate in mod clar sau confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator.

    Intrebari frecvente

    Cat ma costa livrarea?

    La eKing.ro, livram produsele achizitionate pe intreg teritoriul Romaniei. Pentru a afla informatii despre costul de livrare, va rugam sa verificati in timpul procesului de plasare a comenzii. Aceste informatii sunt afisate sub fiecare produs in parte si in Cosul de cumparaturi, in momentul finalizarii comenzii. Costul de livrare este determinat de greutatea si volumul fiecarui produs in parte, precum si de greutatea totala a produselor din Cosul meu. Asigurati-va ca verificati aceste detalii pentru a avea o estimare clara a costurilor de livrare si a va planifica achizitia. In Romania costul livrarii poate varia de la 25 RON (+ km suplimentari)

    Care este durata de expediere a comenzii mele?

    Durata de expediere a comenzii poate varia in functie de produsul comandat, locatia de livrare si partenerul de livrare utilizat. De obicei, termenul standard de procesare si expediere a comenzilor este de 1-3 zile lucratoare de la plasarea comenzii. Este important de mentionat ca exista si produse care pot avea un termen de livrare mai mare, in special in cazul produselor aflate in stocul furnizorului sau in cazul produselor personalizate. Pentru a va planifica achizitia, va recomandam sa verificati informatiile specifice despre durata de livrare in sectiunea dedicata detaliilor produsului.

    Cum sunt expediate coletele?

    La eKing.ro, ne mandrim cu serviciul nostru de livrare rapid si eficient. Pentru a va aduce produsele dorite la usa, colaboram cu partenerul nostru de incredere, SameDay. Cu SameDay, puteti fi siguri ca comenzile dvs. vor ajunge la dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil, astfel incat sa puteti bucura de produsele achizitionate fara asteptari lungi. La eKing.ro, suntem dedicati sa va oferim cea mai buna experienta de cumparaturi online.

    Ce ar trebui sa fac daca produsul livrat este deteriorat sau exista probleme?

    In cazul in care produsul livrat este deteriorat sau exista orice alte probleme, va rugam sa ne contactati imediat. Vom face tot posibilul sa rezolvam problema si sa va oferim asistenta necesara. Va rugam sa pastrati ambalajul original si sa ne furnizati informatiile relevante pentru a investiga si rezolva problema in mod eficient.

    Ce fac daca am primit doar un colet dintr-o comanda formata din mai multe produse?

    Dupa ce plasezi o comanda pe eKing.ro, vei primi un e-mail de confirmare care va contine informatii importante, inclusiv AWB-ul si detalii despre curierul desemnat pentru livrarea comenzii tale. Acest AWB reprezinta codul de urmarire al pachetului tau si te va ajuta sa monitorizezi traseul si starea livrarii.

    Daca produsele din comanda sunt expediate cu AWB-uri diferite, acestea vor fi livrate in ordinea in care au fost preluate de curier, fara a fi necesara intregirea comenzii.

    Daca comanda ta contine produse de la diferiti parteneri, acestea vor fi livrate separat, deoarece fiecare vanzator va trimite produsele corespunzatoare din partea sa.

    Asigura-te ca verifici si folderul spam sau promotii in cazul in care nu primesti e-mailurile noastre. Daca ai intrebari sau ai nevoie de asistenta suplimentara privind urmarirea comenzii tale, echipa noastra de suport clienti este disponibila pentru a te ajuta.

    Ai nevoie de ajutor?

    • 0791.070.000
    • Messenger
    • Whatsapp
    • Email: office@eking.ro

    Urmareste-ne si pe: